plugg-plugg-plugg!

heeej!
nu har det gått, 2 veckor ojag har typ pluggat skit mycket, och  jag har haft prov, för ett tag sen, och det var liksom as viktigt för meej, för måste ju liksom minst få 21 poäng, för att få G 32 för VG 43 för MVG
det kändes som jag nästan skulle fåå IG, men å dåligt vart det ju inte :) fick G så är endå as nöjd,
men jag ville få VG men skit samma det blir skit bra såh ah,. eemh nu ska jag snart städa, för paula, nathalie, frida och emilia kommer sen ska sova här med, niiiiicee :D jag och ppaaula ska laga tackos, så vetinte när frida och nathalie och emilia kommer, med det är meningen att dem ska äta hos mej, men får väl se hur det blir,,
ahja yssnar på gubben i lådan, haha, aja men ska dra nu puss hhejdå <3

ärhos frida på den bilden ;9

Kommentarer
Fanny säger:

Du Ärsåå fiin! Älskar dej min gulleunge!

adlamham <3

2012-01-07 | 19:39:17
ebbaesaiasson säger:

ÄLSKAR DEEJ med fis<3

2012-01-07 | 19:39:38
Bloggadress: http://eebbaslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback