heeej

heej alla blogg läsare!
idag har jag jobbat så jag är trött nu :)¨
detta har vart en galen hundveck-39 som vi har haft många hundar , där jag har tvättat/badat och torkat och trimmat kammat borstat klippt klippt-klorna gossat kramats pussats gått ut och gått en runda lekt och massor ,kommer alldrig glömma dina slakiga pussar ajax den jobbiga (Flatcoated Retriever) och stumpan du var en mycket snäll tax :) och alla andra hundar jag har i allafall märkt att det flästa hundar som gillar mej mest har vart taxar :) haha lite kul faktiskt men aja nu kommer lite bilder på visa av hundarna veck-39 :)


då har vi den söta Hovawart eller en Newfoundlandshund  tror jag det var
som heter biffen


sen hade vi en fin tax som heter Mortiz :)

och så rassmus lille papillon hane :)

och kim :)

före klippningen

efter klippningen

sen raja en stor pudel

och lille sven en jack russel, före

efter :)

Douglas kom in för att klippa klorna

sen kom bella en glad golden-flicka
vincent kom på besök :) klippa sej lite :)

det var veck-39 men det var inte alla hundar men det flästa var med
men puss hej nu ska jag sova ska upp och jobba i morgon med
och på onsdag ska jag packa :) pusspuss

Kommentarer
Amanda säger:

jag tål inte hundar. dem är fula. dem har svarta näsor. det är fult. uuuuuuuuuusssch.

2011-10-13 | 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback