hellu

hej bloggen!
jag åkte till göteborg/åsa i fredags vid 4 tiden oc vi var där vid halv 8, 8 tiden och det var iiiskallt! jag frös igäll'
sen kolla jag och mamma på en film typ tottoro)) eller ngt :)  sen
hade jag ju inte med datorn eller ipaden som vi glömde ;( det var synd för kunde inte blogga eller
något sånt men min brosa hade med säg sin dator men den fick jag icke låna :/
så ah sen vakna jag kl 8 fast gick upp halv 8 sen kom familjen rusk kl 09:30 ungefär och då
spelade vi klirr jag molly och selma sen skulle vi ut och gå så gick vi till kuggaviken och runt vid stora kuggaviken sen gicka jag och molly lite andra vägar för jag hittar ju i vilket fall i åsa (: så skulle vi gå till vaspeck men vi gick en annan väg och så vi komm till kampingen och där hände inte mycket så efter bilder gick vi upp till stugan igen och det var ju as varmt inuti men ajah jag kommer inte riktigt ihåg vadvi gjorde men vi spelade nyabondespelet och
så gick vi ner till en gammal lada som det är tinigar från 1943-1950 och på en tining stog det KRIG i stilla havet,
jag det var bondens gammla saker sen satt vi i hammocken med selma det var meycket mysigt
se åt vi jätte god mat :) sen vart det ju kvällen och  jag och selma och molly kolla på film the spirit away tror jag den heter, sen somna molly hih i slutet ovh det var as varmt i rummet så jag och lille selma gick ut sen gick vi in  sen så var kl 12eller ngt och alla skulle ju åka hem i morgon så vi gick och la oss och sen kl 10 åt alla frukost kl 12 åkte alla från stugan till åsa hallen och där hadla vi och från åsa hallen åkte familjen rusk till bettan ovh vi åkte hem och det tog väl 4 timmar sen  duscha jag när vi kom hem och nu sitter jag i sängen och halv pluggar lite :) men
puss hej det var min helg <3
kuggaviken solnegång






härliga filmer hehe att se ibland :)



Kommentarer
Emmaaaa säger:

jaaag älskar dem där filmerna :D

2011-10-16 | 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback