jobb<3

heej bloggen!
jag har ju en dag kvar men i måndags och tisdag hade jag jobb och
då hade vi massor av livliga och spraliga hundar och jag har bärt många många hundar
så jagh hade lite ont i ryggen men det gick över fort :D
och det kommer lite bilder från i måndags och tisdags :)
först hade vi palle han är en jätte fin dvärgpudel
sen klippte vi honom <3
jätte glad är han där :)
sen hade vi en dansk hund som heter spiff
han klippte vi och baddade med :)
efteråt <3
och en dvärgschnauzer nuta som är 12 år gammal
efter klipp och bad
och så hade vi tobbe här en jätte söt hund :)
och zeke
och sen  gucci en jätte söt malteser tjej som lekte med oss hela dagen
eller dem 2 timmar hon var hos oss :)
visst blev hon fin <3
sen en fin hund som heter ebba som larvar säg på jobbet!
visst är jaag fin med kosan där <3
sen kom gammla ludde som skulle klippas <3
och sickan den lekfulla dvärgschnauzer
före!
efter råt :)
tusse fin va :)
efteråt!
och molly :)
efter klipp och bad :)
det var måndag och tisdags hundarna sen har vi ju en till hund
som jag fick hålla han var ju så liten , han är en chihuahua som heter
Mini visst är vi söta
jag gör ju en lite flum min men ah  :)
puss och hej lever pastej

Kommentarer
Emeli säger:

fin blogg :)

2011-10-12 | 22:43:22
carro säger:

fin blogg :)

2011-10-12 | 23:03:06
Bloggadress: http://http://carro.blogg.se/
Emmaaaa säger:

ÄLSKAR HUNDAR!

2011-10-12 | 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback