heeeeeej

hej bloggen!
idag har jag mått mycket bätra jag har till och med vart iskolan.
men idag har jag skrivit 2 uppsatser. 2 sidor om barnbidrag och 2 sidor om
min prao sen tappa jag min nagel utomhus :) hehe sen har vi haft orgentering idag och
jag & frida & nathalie var i samma grupp vi kom sist hahaha det gick inte bra haha :D
Meen det var endå ganska kul :D hahaha. sen slutade vi kl 4 såh jag var ju it hemmA för en vi 5 tiden
men ah sen fick jag massor med gymnasie tidningar, en ah sen vill jag ju börja på ett gymasium som ligger
vid himelsta lund det finns ett till som heter lillerudsgymnasiet jag vill verkligen komma in där men det ligga i värmland i karlstad såh jag får ju bo där i elevhem i så fall och så kommer jag ju få en hund
somjag verkligen men nu måste jag verkligen sova godnatt <3
sovgott<3

Kommentarer
elly säger:

jisses!

dem är ju helt bedårande jag skulle verkligen

också vilja ha en sån hund :)

har du en sån hund eller?

2011-10-22 | 10:02:25
catgirl säger:

såg din komentar,, asså du elly_tjejen????

har du läst hennes hundblogg/fjantttsak,,

aså längre ner på bloggen står det ju att

hon vill ha en hund,, så vad tror du,.....

hon har ingen hund.?

2011-10-22 | 10:04:28
Ema säger:

fin blogg du har :)

2011-10-22 | 10:05:01
Ema säger:

fin blogg du har :)

2011-10-22 | 10:05:17
mellis säger:

fin blogg!

2011-10-22 | 10:07:46
Bloggadress: http://http://mellis.blogg.se/
mellisa stone säger:

jag tycker du är oansvarig!

2011-10-22 | 10:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback