hejhe

emhh, igår efterskolan åkte jag och nathalie först till stan, ja köpte trosor sen,
bjöd jag på pause sen åkte vi  till ngt ställe där, vid barndstationen eller bakom där så
ligger  det en vårdcentral där jag tog spruta, mot livmoder canser skit.. emh, senåkte vi hem till nathalie
och ttyp se lite senare åkte jag till frida, oså typ precis när jag var hos frida 20 min kom sebbe,
till marielund, och frida bah fan har igen nyckel ojag bah låna ngns då, och tydligen hade igen jävel ngn nyckel
såå men frida tyckte vi kunde lägga en pinne i porten så vi gjorde det,, och vi var dock tvugna att ta med dina ut för att hon kan öppna dörar osv.. sentyp var pinnen borta vi var ute låsta hade alla mina grejer där inne osv,
sen frida ringde hennes mormor o allt, mn igen svara sen drog vi hem till sebbe och sov
så imorse hade vi dock np i engelska typ uppstats gick väll bra hoppas på det bästa!
emh, sen har haft så jävla onte i huvudet hela dagen och typ vart as varmt  har inte gjort så himla mycket,
men nu på måndag åker jag och morsan till katrineholm ska kolla på en valp vi väntar på levernas bara :)
det 'är  typ 7 veckor kvar eller ngt eller vänta dem är leverans klara första juni det är ngn dag nu..
fredag den 27 så valparna är nu 3 veckor gammla dom måste vara 8 veckor innan dom får ett nytt hem
så om 6 veckor!  fan vad jag längtar,  jag tänker  på namnen Zigge  Molle ,, just  nu har igen aning vilket namn,,
emh,  ah längtaaaar så måste fixa matten nuuu bararaaa !! men ska kolla
film nu sssså pusss på er söta människor! <3


Kommentarer
Emma säger:

du är så jävla vacker både med och utan smink! :D <3

2012-04-27 | 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback