jag trodde jag skulle dö

jhm,,
jag trodde jag skulle  seriöst inte klara det!, har haft världen mens-värk hela morgonen hela dagen var dock kvar iskolan idag från halv 9 kom jag drygt till typ halv 4 eller något, ojag har så jävla ont imagen har säkert feber också!
jag tjuter nästan så ont jag har!, det går inte beskriva. men mens-värk är det absoluta det värsta tiderna i en tjejsliv, säger jag bara det gör så jävla ont! jag .. o, jag har så här ont imorgon tänker jag inte dra till skolan, fixar inte en dag till med mensvärk.. :(( om,,g det gör så onte kan knappt andas just, nu!,, ohuuu
jag ska lägga mej nu försöka somna nu också! vi har biologi prov på torsdag dock får vi påsklov!
och jag ska me et tåg. sen men nu måste jag dra!
hejdå!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback