FLYTTAR PÅ MÅNDAG

hejsan, snabbt inlägg!
jag ska inte gå på eber fick jag veta idag hihi
jag ska böra på hagfors som ligger i Värmland!!! omg
emh ivilket fall jag hinner inte åka till norrköping innan måndag så jag får åka från gbg
till värmland direkt på måndag! är as rädd och glad o allt ! <3 kommer sakna er norrköpingar <3
kommer sakna mäst av alla
Melker
Tilda Nuija
Frida Bladh Rydén
Nathalie Pirttijärvi
Paula Buniac
och mamma
och pappa såklart :)
har jag inte skrivit någons namn här kanske det är
för mitt huvud är lite cp fick liksom veta att jag ska flytta idag
om bara 5 dagar ahja <3
men det är ska bli kul! men jag kommer hem
nästa fredag, så ni som vill träffa mej hinner göra det på fredagen elle lördagen
lite snabbt, men puuuusssss på er söta <3

Kommentarer
ida säger:

Kommer sakna dig :( <3

2012-08-08 | 22:52:27
Bloggadress: http://idasofii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback