i'm a beliver

hejsan gottt folk!
jorden har inte gått under :)..
idag har jag vart på stan med frida, osv shoppat lite oosssåånt..
julklapparna är klara nu det vart ungefär 9 st tror jag ..
i vilket fall sen har vi ju haft lite fest här hemma, då men jag var ite så social i den kan man säga'..
haha aaaja, nu ska jag strax sova.. har packat, för imorgon bitti åker vi till göteborg! 
wooppwopp!..  ska bli nice! har inte bästemt om jag ska ha klänning eller svarta jeans med vaniljbrun topp, på nyår eller julafton!,.. får lite panik av det!..men det löser väl sig tar med båda två ändå.. ivilket fall åker jag tillbaka t norrköping om typ 1 och en halv vecka.. Om Någon vet en bra film man kan ladda ner! så är det bara att komentera detta inlägg. 
emhhh..i vilket fall blir ju att fira julaftn med hela släkten!.. haha aja
vene om jag kan blogga där nere men tar med min kära dator i vilket fall..
ahja ska nog lägga mig nu ...
pusssss & godnatt<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback