leva livet, livet lever, livet leker

jamen imorgon ska ju jorden gå under!.
de är ju ssåååå frukansvärt. jag har massor att göra innan jag ska dö!
för det första 1.. ska jag handla julklappar
2. ..måste hoppa "falmskärm"
 
3 gifta mig
4skaffa barn
5..3 till hunde minst!!!
6...ligga...
7..måste krama mina bästisar en sista gång..
8....sova i min säng<3
9..träffa alla soliga/snygga/konstiga snubbar..
10.hälsa på min farmor och farfar en sista gång och (mormor och morfar och erland) (tuborg)
11..hälsa på hela släkten!
12.. träffa linda!
13..ersänna för en kille att han är jävligt, snygg! på alla ställen haha ;)
14..måste packa!!
15..bästella biljett till kina, och ubåten så jag inte kommer dö!
16....ut med hunden,
17...badaaa
18...inte fan vet jag
18...blablaba
20...och blablabla
 
 
 
känns ju bara som skit snack det hära!?.. vi som ska har våran tradition med familjen nuija imorgn asiatisk middag och julklapps leken ooo allt! .... vi har inte ens en julgran här hemma??
vad är detta för jul.. måste ju förfan skaffa bil också innan ag dör.. aja nu ska jag packa. bloggar sen 
pöössss
'
 
 
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback