pliiiiiiii

tjjao!

just nu sitter jag i sängen och håller på att skriva en text till min låt men
det går inte super bra för jag har redan kommit på en svensk men den SUGER!!
så jag få helt enkelt komma på en ny på engelska tänker jag förstås görat denna gång
men jag har int e kommit så långt....den svenska heter låten Can't I hihi
men den är svensk.. eemh idag har jag vart i skolan men jahg kom försent för jag vakna
kl  7.. för jag kunde inte somna igår så jag låg och kolla på jurassic park hehe
jag kunde verkligen inte sova jag somna efter 3 på morgonen :p
jag ska upp kl 6 men senast kl 06:30 men då hinner jag inte äta frukost,
men aah jag kom till skolan kl 9 :p meen men

bjuder på en bild med mej och nathalie.. men puss påer<3

Kommentarer
Nathalie Pirttijärvi säger:

älskar dig också pullan <3

2012-02-28 | 21:15:38
Bloggadress: http://nathalielinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback