you make me feel

Tjeeenare!..
jao idag började jag som vanligt kvart över 8. men då hade jag inte kommit till skolan en..
jag var som vanligt sen.. hihi jag kom typ kart i 9 eller ngt,
men det är inte mitt fel!. att jag missade spårvagnen, så att jag missade bussen och kom en
halvtimme försent. :/// MEN sånt händer :))
på morgonen nu fram över har vi konsthistoria/DET SUGER...
efter det typ en halvtimme ska vi dnansa typ massor olika danser.
och gissa vilken dan jag fick då. typ en jävla dans man ska skaka På RÖVEN! ni som går i min skola från 7:an till 9:an ni kommer tuvär se mej
dansa,. men fan ska man göra åt saken ;9.. jaao eemh. men det är inte fören Nästa vecka
allstå vecka 5. nu är det vecka 4..
juste nathalie var hos mej idag. vi trännade zumba. jag sög..
eller inte, men nu har jag bästemt att när jag har elev lektion i gympa nästa gång ska jag dansa zumba,
eller inte bara jag utan min klass to. får se vad sem kan göra då :9. hehe
men ah, kommer göra ett till inlägg senare där ni får se bilder från
dagen meen nu ska jag gå och typ träna ELLER vet inte men
något ;) <3 pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback