Imorgon till lillerud <3

hejsan
nu är det fredag, sååå skönt, men ska upp tidigt för jag ska åka till lillerud
oså ska vi vara där kl 10:00 så vi får väl åka runt 06:30 tiden
eller tidigare hehe vet ju inte om pappa hittar ditt,
men just nu är kl 06:36 jag sitter vid datorn med mitt täcke <3
mysigt, men måste klä på mrj snart jao, och 07:20 ska jag gå till skolan
det känns lite läskigt på något sätt, men sen käns det skit kul
liksom, jag kommer ju då bo 3 timmar från norrköping närmre
en till göteborg, men det skulle ändå kännas trygt att bo igöteborg,
man kan ju mer gator där en o karlstad, osen träffa jätte mycket nya
menniskor,men det ska bli kul faktiskt.
Här är en karta över lilleruds-område, och elevhemmen osv där jag kommer bo ,
jag ska visa dem elevhem som är för alla som bor långt bort, som mej :)
jag antar att jag kommer bo på spetters, för jag kommer ha hund, oså kommer jag
bo där året runt och på helger. :) Plats för 11 elever, hundar tillåtna. Detta elevhem är öppet på helgerna, så här bor de långväga eleverna.

Spetters

Pigstugan

Plats för 10 elever, här är hundar tillåtna. Detta elevhem är öppet på helgerna, så här bor de långväga eleverna

det är dem 2 som finns, som jag kan bo på :)



Kommentarer
kristine säger:

skal du begynne på lillerudsgymnasiet ?:D

2012-08-17 | 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback