tjaao!

hejsan! ¨
jag har som  sagt inte bloggat på 2 veckor, men jag har haft mycket läxor :O så jag
har inte haft tid ovh snart VERKLIGEN snart har vi NP-proven i svenska och English oooch matte,,,
igår, efter skolan var jag på stan först med nathalie och frida sen drog frida och jag och nathalie
stog o dansa hemma hos henne i fan, 3 och 1 halv timma, i strekk,, och bara dansa skit KUUL!
men sen så skulle nathalie redan sova hos frida ojag skulle sova hos nathalie, blev lite fel där:9
men  vi dratta hem till frida lite senare oså var vi med leyla oså träffa vi lite folk,, sen nästa dag,
idagalltså,, så har jag gått på stan och då har jag köpt 1:skidutröstning,,   2 skidstrumpor, en jacka ett par termobyxor, emhh,och vanatar   2:underkläder,,   2 Bh:ar   3:kläder: 2 tjocktröjor, och en stickad tröja.
det var nog allt och sen igår köpte jag godis , och läsk förut, osv har liksom köpt lite grejer helt enkelt,,
eemh, nu ska jag snart hoppa in i duschen, osen typvet inte riktigt men jag är as TÖRsdig, så jag typ döör
men  ska nog dricka lite vatten nu isst :9 ahja puss heej <3


Kommentarer
Elin säger:

Finaste ebba <3

2012-01-22 | 12:52:06
fanny säger:

NAWW! såå söööt!!<3

2012-01-22 | 12:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback