Tv

heejluh!
idag mår jag sådär, har ont i magen och halsen och öronen så är jag täpt i näsan
och har lock i öronen så hör ingeting,, eh jag hade precis gått ner till vardags-rumet och gjort te
sen hade jag precis satt på ettavsnit av greys anatomy, säsong 2 avsnitt 32 eller ngt :) så sen precis då
kom mamma och pappa hem, dem har ((shoppat)), dem hade köpt en  ny dator, till min brosa, en  större plastma tv till vardags-rummet för dem tycker att den tv:n vi har är för liten, så nu ska jag få den lilla plastma tv:n
min lilla tv jag har i mitt rum, en ful liten gammal tv, ska visa bilder
så här ser min sharp tv ut :)
sen LG tvn som jaag ska få
oså greys anatomy säsong 2
men jag måste städa så hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback