Ska snart dra

Hejsan!
Jag har precis kommit hem från doktorn har ätit lite bara ,, sååh jag ska snart dra till skolan
Jagbska packa allt som jag ska ha med bara :) eeemh jag har ju eftermiddags,period idag
Syslöjd :) jag måste sy ngt enkelt först jag ska sy en h
Undbajspåse hållare eftersom det blir ju hund i sommar :)  osen ska jag sy en jeans väst typ
Jag ska inte ha några armar på den i vilket fall, idag är det dans också dancehall raggaeton dansar vi
Jag tror vi är 8 eller ngt i gruppen , Nathalie ska kanske följa med idag och kolla i fall hon vill
Börja :) hoppas hon vill det , det är ju skit kul, fast jag känner mej sämst såklart ;* men man blir ju bättre och bättre
Hoppas jag :) men nu måste jag gå pussssss och kram påå er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback