skarp-to the and..

tjo!

sitter i sägen  vakna nyss är jvligt trött
morsan kom in med amrikanska pankakor och glass ovh bär osånt
o ställde det på min säng. jag åt upp det men jag har fått jävligt ont i magen
ehm,mriknem, idag så vill ALLA städa, vi får väl se hur det går
för jag hatar att städa,,,, ibland är det väldigt tråkigt men men ,,. saker måste göras
emmh,, igår hade jag heldre åkt till frida men det blev ju inte så..
det sluta med att jag låg i soffa och kolla på ice age 1.
fast han bara se slutet.. en väldigt ireterande sak min farsa går in i mitt rum hela tiden
och lägger in saker överallt kan han inte
skitsamma, jag vill kolla på ett avsnitt som jag har missat
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback