sorg

mina sorger har jag aldrig kännt så här stort,
min hjärna kan förstå men inte mitt hjärta,
nu har vi bara kolas kropp i vår trägord begravd under
syren-häcken men hennes själ finns inte kvar,
jag önskar att du inte blev sjuk,,
jag önskar att du skulle få leva o dö utan ngn
sjukdom. jag vill se dej igen! jag Älskar dej så,
det är svårt att släppa taget tänk om hon bara börjar leva!
men hon är nere under marken nu.. dags att låta henne gå.
mina ögon blir alldeles tår-ögda bara jag tänker på
att hon inte finns längre, jag kan inte släppa,
jag kan bara inte :'(

Älskar deej!

Kommentarer
emma säger:

ååh! gumman då

det blir bra ska du se

:) <3

2012-03-26 | 15:15:41
emma säger:

ååh! gumman då

det blir bra ska du se

:) <3

2012-03-26 | 15:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback