30 olika saker att veta om mig!<3


1.Vad heter du – Ebba Åsa Johanna Esaiasson
2. - Favoritdjur - Hund
3. Favoritfärg – grå vit och rosa
4. När skratta du senast - Idag
5. När grät du senast – i förgår
6. Varför grät/skratta du – för vi hade kul, grät (en grej)


7. Favoritämne i skolan – sevnska & historia de e fan chill
8. Favoritplagg – jeans och linne,
9. Har du syskon – jag har en bror som fyller 20
10. När fyller du år - Jag fyller år den 21 juli
11. Vart bor du – ljura/hageby
12. Vem vet allt om dig – Fanny pettersson & Frida Bladh Rydén & Nathalie Pirttijärvi  
13. Vad köper du mest – kläder & smink
14. Vad har du för mobil – svamsung galexy mini eller något.
15. Använder du smycken – inte ofta,
16. Har du husdjur – har bara en kanin kvar, ska få en hund om ca 6 veckor.
17. Raser isåfall – kaninen, dvärg-vädur hunden cavalier king charles spaniel.
18. Djur du haft/har – jag har bara haft massor kaniner!
19. Är du kär – Kanske
20. Oskuld? - Nej
21. Hur många har du haft sex med om du har - Det behöver ja inte skriva här.
22. Favorit land – Japan, Cypern, Italien
23. Vilka bor du med – Morsan & Farsan och brorsan  
24. Hur gamal är du - Jag är 15 fyller 16
25. Hur gamla är dina föräldrar – Min morsa är 44 min farsa är 46,
26. Vilken skola/ gymnasium går du på - jag går på Rudolfstiner skolan Waldorf,
27. Vilken skola/gymnasim ska du börja på – Himpa eller hagfors/ i värmland
28. Vad vill du jobba med när du blir stor – inte helt 100 % säker
29. Är du singel - Ja
30. Vad är din dröm – GÅ UT 9AN!


Kommentarer
Emma säger:

mm! :)

2012-05-08 | 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback