aaah..

har typ inte tid att blogga. mycket i skolan osv.. men vill ändå ha kvar boggen.. så ska försöka blogga oftare!
idag har jag inte gjort så jävla myccket. jag har vart hundvakt åt lily.. och vart med alexsandra.. ska sova i lindas lägenhet. eftersom jag inte orkar bo i min vanliga lägnhet eftersom vi bråkarrrr.. eller ja vi kommer tydligen inte övernens.. men förhoppnings vis så kommer jag och alesandra flytta ihop snart// efter jullovet.. men aja..
dina ska komma till forshaga efter jullovet, ska bli skit kul hoopppas att hon kommer bra överens med saga en blandning mellan, rotwailer, golden retriver, och shäfer.. as spännande fan!
me aja ... sitter i vilket fall vi datorn, ska nog sova snart är skit trött.. men bloggar senare eller imorgon!
 
Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss  & heeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback