NORRKÖPING = GÖTEBORG MED ALEXANDRA <3

hejsan!
just nu sitter jag och ska pluhgga om rasarbetet..  ja man kan ju säga att det går si så där..
emh.. jag har också klippt av hela mitt hår!!!! omg ångrar mig men den här avklippningen behövdes! verkligen
så idag åjker jag och alex till Norrköping och imorn åker vi till Göteborg.. jappsi men aja
sååå nu  har jag packat i vilket fall......... bwt...
en as rolig grej hahaha jag hade vart i paveln och skrivit ,om engelskan så  skulle vi gå tioll klunchen förut ..
så fort jag kommit ner för trappan halckar jag på isen neran för gör
värsta bakåtvålten (salto) landar på hucudet sen magen hahahah fyfan asooo pinsamt!!
men ahja nu ska jag pliutggaaa bajs bajs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback