konstiga brudar konstiga minen :@##

halllllloj,, sitter och äter frukost. har vart en gansika lugn vecka hemma.
så åker tillbaka till forshaga på torsdag, i övermoron ska packa idag så allt e klart :)
emh ah, även omn det är assss nice med snö så skulle jag vilja åka på sol semester  en vecka, och skid semster en vecka heheeh. vill dra med fanny på båda. får se om jag lyckas med något :D..
jag ska försöka få ner fanny hit antingen på höstlovet eller jullovet så ska jag beställa en skid dag, hehe
 
saknar dej kusin vi får ta ooo ses nuuu <3
puss och hej

Kommentarer
Fanny Pettersson (bögen) säger:

Haha, åh vi måste dra och åka skidor nån gång!!
Vi kanske kan åka till Spanien i vinter?! :D
Jag saknar dig!<3

Ps. fint att man ser rakt ner i linnet på mig ;)

2012-10-16 | 11:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback