Godnatt

Hejsan kära blogg läsare :)..<3 Kl är halv 1, jag är så jävla trött. Men ska strax Sova. Idag var jag i skolan de var Chill bara de att jag gick upp halv 7 kom till skolan vid 8 tiden och då visade det säg attkjag inte hade lektion förs en kl 11 så då blev jag Lite smått tjurig.. Sen  när jag hade slutat gick jag hem.. Seeen efter att ha städat hela lägenheten liksom damsugit tvättat vägarna toaletten moppat liksom allt man kan så åt Jag lunch då varJau kl bara halv 3,  3eller något si så där. :).. Sen fick jag något slaks kramp i magen så helt plötsligt kände jag mig svimfärdig. Sen efter en stund så svimmade jag i hallen.. Och vaknade jag upp igen och mådde skit illa och jätte inte i magen och spy färdig!.. Så tog jag av mig kläderna och bara la mig i sängen och vilade .. Och hade nästan precis somnat så kommer Linda in och babblar på.. Aja fick vila en stund.. Sen har vi vart hela dagen.. Imorgon Så har jag första lektionen 11 så jag ska in till karlstads sjukhus kl 8 imorn med Linda... Hmm seeen måste jag städa mitt gammla rum.. Osv men måste sova nu pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback