jag har ont i magen

jaaag har ont i maaagen....
idag så blev ju dina hämtad av Iris och Frida, hoppas de går bättre nu med Dina...
hmm sen så när dom andra kom hem efter stan, så har vi ätit skit äcklig mat...
hehe... sen så har i ju grillat marshmallows åt typ 3 st fyyyfan vad ont jag fick i magen, sen gick jag och melker 
ut nyss på promenad.. och innan de så hade jag hitta en grymt stor tova under melkers öra, jag borstade först men pep och gnällde gjorde han bara och det gick inte att borsta ut en sådan grov tova... så jag klippte av den så skakade han sig en gång ooch jag klippte precis så råkade jag klippa honom i örat, men jag tror nog inte de  var så farligt... jag ska kolla imorgon, annars får jag vä ta in han på vetrinären om det bara blir värre :/... aja ska typ chilla nu mår så dåligt aso....
och en grej som jag blir så förbannad över,,, den här tiden till min opration, jag har fått vänta i 3 hrla månader. och så säger dom nu idag 3 dagar innan,, att den är inställd.. fyfan.. så nu blir det ju att vänta ennu längre.. gusch.. fattar inte varför dom gör så.. åh aja inte mycket att göra :s.. så åker väl på måndag eller tisdag redan hem till forshaga<3
pppppuuuuuuusssssss<3

Kommentarer
Nathalie Pirttijärvi säger:

han gråter.. Ser ut som en tår där under ögat ;D

Svar: haha ;)
Ebba .E

2013-03-17 | 14:50:03
Bloggadress: http://nathalielinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback