Äckliga spindel Jävel

tjenatjena! idag har jag måat burit plankor och massa skit skulle krypa under huset och lägga plast. nää jag är fan inte rädd för insekter men spindlar"!. jag hatar spindlar.. jag kollar först under huset och ser tusentals med vita bommuls tussar .. vafan är det där frågar jag pappa, som sedan kollar efter, Jag tror att det är fjärilspuppor.. och jag bah åh vilken tur.. men jag tog ändå.. en LÅÅNG pinne och tog ut en sån där tuss.. och det var ingen larv eller något där i utan massor små ägg.. jag bah, men vafan är inte de här spindel ägg?.. pappa svara nej nej det är bara någon annnan insekt.. jag bah aah det hoppas jag verkligen.. sen tog jag pappas svarta metal grej, och skrapa den mot taket under huset.. och tog ut den och Miljontals små spindlar kröp sedan omkring på metalsaken.. UUUUUUSCH fyfan det är ju spindel ägg i dom där tussaarna skrek jag.. JASÅ sa farsan och bärde på en planka och jag bah.. aja små spindlar är ju inget farligt.. så kommer brosan ut med en ficklampa. och bah här så ser du bättre.. OCH JAH BAH NU KOMMER jag ju se om det är något annat äckligt där inne.. så kryper jag in där under, med alla jävla små spindlar.. och så kommer jag på JUSTE FAN FICKLAMPAN..! oså tänder jag den och mitt framför ögonen på mig.. TRO MIG ELLER EJ! MEn där är värsta bamse spinden och jag flyger ut och skriker AAAAAAAH VAFAN ´SMÅ SPINLARNAS MORSA ÄR JU FAN DÄR INNE!.... farsa säger men ta en spade och ta ut den då... jag säger tillbaka. fan smart.. så tar jag en spade och kastar ut spindeln.. så tänder jag lampan innan jag går in och på en ända sida av huset såg jag 15 stycken stora jävla spindlar och jag säger det är ju fan mer en en Spindel morsa här inne.. jag vägrar ¨gå längre in, så fick brosan gå under isstället när han kom ut var det fullt med små och stora spindlar på honom,, på ryggen på armarna och i håret... som jag fick ta bort.. '' mmH.. så kan det gå.. här har vi ungarna...
Mehehe Här har vi Morsan som det fanns tusen av, jävla äckligt
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback