K....F.A.L

tjo, somnade iför går typ vid 4 tiden, gick upp vid 5 tiden, åkte kl 6, var i forshaga 9-10 tiden, städade och tömde hela lägenheten. och så har jag lämnat nycklarna, inget kvar där. nu.. och ingen lägenhet, dde blir ju att åka ner om 5 dagar igen och säga hejdå t kompisar, osånt.. jaag har as mycket grejer, som jag inte behöver som jag tänkte slänga men, kanske någon vil ha.. så ska lägga upp bilder pått imorn :), förut satt jag med ida och snackade utaaanför henne skit mysigt, imorgon är det morsdag, mamma ska få, en present, och frukost på sängen, oså ska jag och ida ut o springa imorn också.. undra hur det kommer gå haha!.. aja ska försöka att sova, 'är helt sliten från igår... så,... ah kanske en natt med sömn, har inte haft det på 10 dagar tror jag..

Kommentarer
Anonym säger:

Forshaga jaaoo du glömde hälsa på mig //pims<3

2013-05-26 | 02:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback