spårlöst försvunnen man :S

Hej! internet har vart jätte skumt så har inte kunnat uppdaterat..! men i alla fall igår så var jag och ida och melker ute och sprang 5 kilometer! duktiga.. sen såg vi dock massor poliser överallt, ii skogen, tänkte att dom också kanske tog en löptur haha seeen.. så, senare på kvällen var jag och melker ute, så såg jag två poicebilar som stannade utanför vår gata, jag tänkte typ, vafan letar dom efter, sen kom det en till bil fast en skåp-policebil, sen på kvällen hörde jag hade det körde bilar utanför.. på grusgången, där bilar INTE får köra så kollade jag ut två stora police bilar, jag bah har det var något mord,, eller något, sen läste jag på afton bladet, och då var det så att en man på 86 års, åldern har försvunnit i från vrinevi sjukhuset, och någon människa hade sätt honom i vrinevi skogen.. oså.. så då vet vi det..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback