##*

heeeej bloggen!
, söndag idag är skit trötttt,,  för i fredags åkte jag hem till frida efter skolan,
nice ::9eeeeemhh om ni har sett hennes kattunge findus såär den så jävla söt,. ah as söt men jag tål honom inte
men det skiter jag iiiii.. emh jag somna i fridas säng, när frida skypa med erik och emila och martin och
ngn vetinte haha, aho och frida saa att jag snarka, men det tror jag inte pååh,. emh sen nästa morgon  vakna
jag typ något vid 10 eller 11 mins inte haha,, emh fast frida låg o snarka till kl halv 2 sen hjälpte jag frida att städa
och vi åkte och köpte en ny säng till sen efter det åkte vi till emila en stund , emh sen skulle vi ha en fest för
nathalie som fylde 15 år i tisdags emh men sen blev allt inställt och dessutom hade stackars nathalie blivit as sjuk
40 graders feber såh.. men vi åkte hem till han johannes eller vad han hette och chillade med ah dem som var med
typ jag frida emila, anton tomas och 2 st johannes, ahe hände it så mkt.. :9 hehe ahja kom hem
idag..  kl är typ 7 nu så kollar på tv bloggar och malin snakar på fb.
emh men pusssss bloggar senare pussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback