#puss

tjjeeeeeeh! bloggen
heej idag mådde jag inte så bra, emh min brosa skjusa mej till stadium arenan
och jag var med, vi körde basket. jag var i samma lag som tobbe och love, sen satte dem
in andreas H i vårat lag, emh, mådde ju lite dåligt från heljen, onte i halsen och huvudet
osv,, men är jobbigare nu en dåh :77 men det blir väl bra snart. i morgon har jag ingen
annong ifall jag ska komma?.. sååh vi får väl se hur jag mår.. emh ah,
just nu lyssnar jag på musik o sitter och fbokar, hehe, emh ah, ska bjuda på en
bild<3

bloggar senare puss<3




Kommentarer
Ema säger:

SJUKT SÖT !

2011-11-15 | 20:16:32
catgirl säger:

oj du var visst väldigt fin :) fas hatar fortfarande hundar!

2011-11-15 | 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback