heeello!

heeeejsan!
idag är det torsdag i morgon fredag längtar så grymt mycket till fredagen är slut för
dåhh är det höstlov!! :D asså så kul!
emhh i tisdags sov jag hos frida vi pluggade  till matte provet också,
em, jaopp emmh... i morgon ska jag nog gå eller cykla till stan sen ta bussen där i från för
jag vet inte vart vi ska ha den där skol festen så om jag åker buss så kan jag åka med någon
i min klass eller ngt :) ahja :)  emmh i morgon har jag ingen aning vad jag ska ha på mej
om jag hade haft min tröja från bik-bok hadde jag haft den men en kompis lånar den
och hon kan inte lämna den en :( jag blev faktist lite ledsen för jag hade köpt den för
300 kr och då precis när jag köpt den så lånade frida den , oså klart hon får
låna kläder men jag vill ju ha tillbaka dem med hon kanske låna tröjanm i en till 2
veckor jag minns inte riktigt,,. men min andra komps har lånat den i 7 veckor, det
är typ 2 månader,,, asså jag har frågat om hon kan lämna tillbaka den
men hon gör ju inte det ahja jag vet inte jag hoppas hon kan ge tillbaka den snart för
dessutom har hon slutat i våran klass såh ah meen det löser nog säg snart :///
ahja puss heej <3
hehe ful bild ^^ <3

Kommentarer
Ema säger:

oj!!!!!!!!!!

vad fin du Är! jätte fin :D

2011-10-27 | 21:50:41
catgirl säger:

du ser ut som någon som har ont i tummen...

katt

2011-10-27 | 21:51:43
felipppa säger:

så jävla söt!

2011-11-02 | 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback