sjuk, :(

heeej bloggen!
jag varn inte hemma i går, jag var hos frida, oså plugga vi osv
sen så typ kl 4:00 på morgonen så vakna jag och hade värasta kramp i magen
kunde inte somna om sen mitt i allt vakna hennes hund som kom och skulle pussas hela tiden
sen somna jag  senare, och sen 1 timme senare  när jag redan har sovit en timme, ska vi gå upp klä på oss fixa oss och äta lite frukost, sen när vi vari skolan jag har ju haft hela morgonen lite ont imagen men
sen sååh, under matten så fick jag sånna där kramperi sidan av magen igen, asså kunde knappt sitta upp,
sen palla jag inte va kvar i skolan men vi hade bara lunch och religon kvar så jag va kvar endå -.-,,
seen åt jag inget, det gick bara inte att äta jag mådde så illa, sen efter religonen slutade vi
och då var kl 13:35 så tog det en timme med allt åkte buss från skolan till rese från rese till södertull
och från södertull tog jag 2:an som tog en kvart och 10 min att vänta på plus att den stanna överallt,
sen var jag hemma tjugo i 3 ungefär,, sen har jag haft jätte ont i magen och i mjälten , så
jag har ätit lite hemma, sen nu har jag fått feber så jag ska sova nu, är jätte trött fast jag har typ sovit
hela dagen sen jag kom hem somna kl 15:00 och vakna 18:20 någoting sen har jag sovit mera efter det men ah,
och om min mjälte fortsätter göra ont så är det nog bäst att kolla up det på vårdcentralen,
men nu ska jag i vilket fall lägga mej puss och hej<3

godnatt<3

Kommentarer
Ida <3 säger:

Krya på dig !!! <3 <3

2011-10-20 | 21:09:01
Bloggadress: http://iidamariiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback