måndag

heej bloggen!
igår när jag skulle somna så kunde jag inte, det var as jobbigt
sååh jag vakna kl 8 så jag blev såh stressad! jag kom försent till skolan med
jag börjar ju 08:15 och det tar 1 halvtimme att cykla ditt, så jag kom ju sent men
som tur kom jag när vi skulle precis utföra ett expriment och jag är ,med andreas k
och david mö, såh men ah det gick ju bra :) seeeen emmh slutar ju jag typ kl 13:30
varje dag det är as könt :) meeeen jag skulle gå på stan med frida idag men hon är i grupp 1
dem slutar kl 15:00 eller ngt javenne , så jag cykla hem så länge men när jag skulle
gå såh, träffade jag paula min söta vän <3 och vi snackade ett ganska långt tag om alttmöjligt
:D ahja sen på stan köpte jag en mag tröja tyyp :)

den ser typ ut så fast utan text :) och den är vit<3
ah, seen nu när jag kom hem ar jag inte gjort så mycket :) ska
äta snart kl är 19:00 :) ahja puss hej

Kommentarer
Ema säger:

SNYGGT!

2011-10-24 | 23:05:31
catgirl säger:

jag gillar inte magtröja!

2011-10-24 | 23:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback