Onsdag

heej bloggen
har vart en bra dag :D jag har bakat mocka kakor heter det  det var typ 30 rutor mums borde det heta
:) jag baka det en gång hos mormor med mormor och elin min kusin<3
det är riktigt gott :p sen nu ska jag också skriva en uppsats American Staffordshire Terrier en hundras
oså lyssnar jag på James Blunt - You're Beautiful-ÄÄLSKAR DEN LÅTEN <3
sen ska jag översätta det till engelska ,, för det är en engelsk uppsats om Amrikanska hundraser
har jag bästemt nudå :)
sen ska jag visa en fin bild på på den




den är så söt :)
aja beyyys beyys


Kommentarer
Anonym säger:

ussch! fula hundar

2011-10-12 | 21:50:17
Ema säger:

gillar detta :)

2011-10-12 | 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback