slutat jobbet :'(

Hej bloggen Hej världens BÄSTA stina!
idag var det sista dagen den var verkligen undervar precis som alla andra hund dagar <3
asså det här är verkligen mitt liv jag Älskar hundar och stina är världens bästa
person :) jag kommer sakna henne så mycket hon undervisar jätte bra jag har lärt mej så mycket om hundar
jag vet hur dem ska tvättas noga mellan tassdynorna hur man torkar trimmar med ;)
och klippa klorna har jag aldrig gjort men det lär jag mej,. jag kan ju på mina kaniner så det måste
inte vara så stor skilnad, jag har haft så kul verkligen och idag den sista hunden jag hade var
Lisa en dvärg pudel hon är syskon med palle som var hos oss i måndags eller tisdag kommer inte riktigtv i håg
lisa lippte vi och vi borsta henne lokiga päls och hon var ju en sån mamma gris så hon gnällde hela tiden o grätt och ville till mamma men sen  kom en annan liten hund som skulle klippa klorna på och jag fick vara kvar med lisa och
hon gnälde fortfarande då tog jag upp henne i min famn och jädde henne lite godis och pussade henne och hon blev tyst och lite gladare sen kom stina och då skulle vi fortsätta med pälsen och då vart hon gnällig igen men mycket bätre en innan sen skulle stina fixa lite saker och jag gick in i badrummet och skulle bad Lisa och det var inte så kul
tyckte lisa och börja små gnälla, sen skulle jag torka henne och hon vart så ledsen igen så jag satte mej brevid henne och prata med henne som om hon var en bebis och hon blev lite tys igen och la sitt huvud på mitt knä sen tog jag upp henne och kramde henne och efter 10 min kanske , då somna hon i min famn<3
bästa slutet sen var hon torr så jag gick ut med henne i sallongen igen och lisa låg i min famn
och hon var så undervar sött jag kommer aldrig glömma hur vilken fantastisk vecka jag har haft
2 fantastiska veckor menar jag :) jag kommer verkligen tillbaka till dej stina!
och jag rekomonderar  till alla hunägare att på stinas hundvår så trivs alla hundar och
det har många ägare sagt under dem här 2veckorna :)
kommer verkligen sakna dej stina :(<3
puss och hej<3

lite bilder på dem BÄSTA!




dem bästa godingarna på bild men har ingen på lisa på darton en
men kanse någon gång när jag hittar sladen till min mobil då får
ni se en bild på lisa den söta lilla dvärgpudeln :)
puss och hej eller som stina säger puss på nosen <3

Kommentarer
catgirl säger:

aså jag förstår inte varför meniskor gillar hundar!

katter är bätre!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

2011-10-13 | 17:35:20
Ema säger:

ooH min gode gud,, vad kulit jag vill också jobba på hundsak fast jag kanske ska få praauoa på hundaggis så jag får det nog ganska bra som du har hafft det :)

2011-10-13 | 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback