Ebba

hej!
idag är det tisdag,, eller ja kl är 20 i 10 på kvällen så ja, imorgon skulle jag träffa wille men
det blir inte så tyvär, vi ska ses på torsdag isstället, hoppas det blir så nu också,
det är valborg snart! vet inte en vad jag ska göra riktigt men någon dag ska jag nog gå på
fest men inte alla dagar :p, emh ah imorgon är de skola igenlängtar inte alls, ska lägga
mej 1 timme tidigare idag en vad jag brukar göra, och ska nämligen
kolla på BB repris imorgon isst så, för jag behöver sova ut typ, jag är så jävla
trött, men ni får ha det så gött!
bjuder på en bild på mej
pusss på er alla! <3

Kommentarer
Emma säger:

pyamas! är alltid gött att ha på sej och sedan barah lägga sej i sängen <3

2012-04-24 | 21:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback