vad för namn! vad tycker ni?

hejsan!
igår sov jag hos amanda, sedan gck jag hem kl 10 och åkte till
katrineholm kl 11, och var där kl 12,
så  nu har jag änkligen träffat min lille valp! han är 3 veckor
nu om 2 veckor ska vi till han igen knaske! vi har betalat halva han nu,
och nästa gång betalar vi allt! idag är det valborg tror jag nog bara
ska va hemma idag jag somna faktiskt nyss i sängen, men blev väkt,
för jag ska till tina och göran! :) men i alla fall om 5 vckor kommer jag
få min valp! nu kommmer det några bilder på min valp-Findus! men jag är inte säker på
nmnet findus, komentera o säg vad ni tycker! :)

Ebba: jag!
Tilda
Findus!
findus bebiis!
findus!
jag och findus!
plutttis! findus<3
findus är rubyn närmast hitåt då!, och han är störst i kullen, men dom 3 fläckiga
valparna är lhasa apso valpar, deras mamma är död tror jag, sen dom 3 ruby
är cavalier king charles spaniel!
puss och hej leverpastej!
komentera: för han heter inte findus men säger det så länge! :)

Kommentarer
Emma säger:

findus var guligt!

men jag tycker Gibson eller cosmos!

:)

2012-04-30 | 21:09:39
Erika säger:

jag tycker FReja om det är en kille, ta då, rasmus, eller musse . piff. puff dom är gulligia

2012-04-30 | 21:17:13
annakarin säger:

så gullliig!!!



döp han till hektor!



visslaen



vilgott



villhelm



så gulliga namn vah!? .))))))

2012-05-01 | 09:57:40
malin säger:

!ooooommmggg! så jäcklans liten söt sak

omg omg sååååååå jädrans söt, är det

din första hund?

jjjjaaaaag villll ha diiin hundd sååå söt!!!!!



och namneen tycker jag ska vara kajsa eller vera, eller, snobben, eller jupiter, eller månalisa, eller Trassel!!! :D :D :D :D :D

2012-05-01 | 10:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback