lite sena bilder

heej!
jag hhade fel som tur var :D emh
picknik försvinner den 19 april inte 16 :) det var tur hehe ahja emh jag ska ienkgligen sova nu men
jag ville fixa lite bilder och blogga först och kl var 11:30 när jag börja med det:),, emh
imorgon åker pappa och mamma till london ett par dagar,, så blir ensam hemma juste,
brosan är också hemma men det vet man ju aldrig :) emh, vi har dock
nationella prov på torsdag!!!! heeerreeeguud vad jag inte längtar till det :(((
imorgon är det skola igen jag ska cykla med nathalie!, emh ah sen ska nathalie sova hos mej
i morgon :) sen är det nog inte så mycket mer nu , tror jag :)
men nu ska ni få se lite bilder från kumla, .)
((min söta moster)) :)
en osminkad bild på mej :) och robin
oså blev det tåg resan hem! men ni har inte ens sett helften av alla bilder men orka inte
blogga mer nu är jätte trött ska faktiskt till skolan imorgon och jag är hungrig! så
jag måste somna innan jag blir med hungrig
men godnatt på er sov gott små fisar :D <3

Kommentarer
Fanny säger:

mihihi vad finelina bilder! :D

/din kussemusse

2012-04-17 | 23:52:13
Emma säger:

Vad kul du värkar haft det!

Jag har vart i Småland hela helgen men har också

Skola nu , men skola tycker jag

Är kul :) vi. Hörs väl

Kram Emma memma! :)

2012-04-19 | 17:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback