skaaaa

.
ska ju till min ksin nu på torsdag!
är inte klar med paknigen eller rättare sakt jag har inte
börjat packa men jag ska snart börja ,, eller imorgon!
i sommras träffa jag nästa alla kusiner men inte robin, hehe, men jaao
no ska jag lägga mej snart ska bara blogga, borsta tänderna kolla på ett pogram
sen sova, och fannys april skämt idag dåh: jag är gravid med johan,fan sket
på mej när jag läste det, sen såg jag på några kommentarer så har fanny skrivit det är ett skämt
oojag kan änkligen andas igen, :O vart  dö räädd herreegud :)
tur att hoin inte är gravid <3 ahja
ska slagga nu psååå puss på er
bjuder på bild 

godnatt<3

Kommentarer
Kussemussen Fanny säger:

vem fan är Johan? ;) hans namn är Jonas ;*

2012-04-17 | 23:56:52
Kussemussen Fanny säger:

vem fasen är Johan? ;) min pojkvän heter Jonas

2012-04-17 | 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback