söndag

hej!
idag är det söndag kom hem för ett par dagar sen men jag har inte orkat blogga :)
och idag är det med den 15 april vilket betyder att picknick inte ska var kvar nu , jag har inte kollat men
ah,, imorgon är det skola :/ hade vart skönt att ha en vecka lov till menmen,,
ska lägga mej tidigt idag, juste jag eller från och med i för går eller var det var , så ska jag spara pengar.
inte köpa kläder/godis/snacks/andra grejer osånt ska försöka spara i 4 år, tro mej eller ej :) försöka kan man ju
alltid , och det jag sparar till, kommer jag inte säga vad det är men kan säga att det
kostar minst 2 miljoner :) eller mer men jag kommer lägga i hop mina pengar med min kusin
om 4 år förstås :) ahja
puss på er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback