warwick avenue

idag har jag fortfarande ont!
men inte lika mycket som tur är, emmh var livrädd igår typ att om jag skulle
somna så ville jag inte vakna för då kanske jag skulle fortfarnde ha ont i magen
och det är riktigt hemskt! ahja just nu sitter jag vid datorn eller jag bloggar ju, men
jag ska överföra lite ny mmusik till ipoden  men jag vet inte hur man gör! :(
men ska ringa mamma lite snart för att se om jag kan lösa det.
emmh, jag ska först efter det städa rumet!, osedan packa lite småt!, allstå jag är inte
klar med packningen men mina flesta kläder är i tvätten och om dem är inte tvättade
så får väl jag göra det! :) eemh,, aah oså ska jag plugga biologi! det är är 3 kapitel :)
ahja måste sätta fart!
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback