Dina

hejsan på eerr,
idag fredag till lördag är jag hundvakt åt dina, fridas hund :)
jag gick ju hem från fridas mormor till mej med dina det tog 1 och 1halvtimme fyfan!
svin fitta kallt. men jag frös bara om fringararna och tårna och hakan typ rästen hade domnat bort!,
sen när vi kom hem var dina trött ne inte så mycket, men vi gick och åt båda två,
sen gick vi ut på en timmes promenad då kissa hon 5 gånger :) efter det gick vi in
och min farsa hade kommit hemoch dina hoppa upp haha kul syn asså ;)
eemh sen somna bådde jag och dina i min säng osen vakna bådde jag och dina på en madrass på golvet en timme senare typ, jag vet inte hur det gick till men ah haha xd sen gick vi ut på sista promenaden kl 10
vi gick en halvitmme, hon bajsa fan 3 jävla högar, och kissa 1 liten pööl, hehe jaao

sen kom vi hem till mej en gång till  och nu sitter jag här i sängen och dina har fan
slikat på sin röv i 1 timme nu k'änns det som, kl är 23:32 mm ska sova nu snart
ska upp kl 08:00 för jag ska ju snickra SÄÄMST!
men jobb måstes göras -.-' ahja ska sova nuue
godnatt alla söta blogg läsare <3





jag har inte så många bilder på dina :D hon sover ju bara haha
ahja nu skaa jag sova heeeeeejdå <3 godnatt

Kommentarer
Emma säger:

vad är det för ras? .)

2012-02-04 | 11:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback