hejjsan :)

hejsan,
första dagen i skolan efter sprotlåvet, hehe gud vad jag inte orkar skolan men dock
får man inte säga så för jag har forfarande nationella prov osånt :)
jag hoppas att någon av de här dagarna jag träffar bådde paula och tilda,,
emh,, imorse träffa jag tilda hon värkade glad imorgon tar jag nog buss om nathalie
försover säg cyklar jag kanske :) det beror på vädret förstås också :)
hehe men nu ska jag sova kl är 23:06 hih japp, imorgon tänkte jag ha tajts
och ngn tröja sen skin-jacka kanske kanske är för kallt :) viii
får see <3 puss hej <3

Kommentarer
Emma säger:

sööt!

2012-02-28 | 17:33:06
Anonym säger:

psss

2012-02-28 | 17:34:14
carro säger:

så du är fin :)

2012-02-28 | 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback