JA/Nej

1.jag gillar en speciell person: ja

2.jag är mörk rädd: ja

3.jag har gjort något som jag ångrar: ja

4.jag snusar/röker: nej

5.jag Älskar att sova: jaa

6.jag går i någon sport: nej

7:jag har något djur: ja
8:jag gillar all slaks mat: nej

9:jag har någon allergi: ja

10:jag är singel: ja

11:jag gillar svamp: ja

12:jag Älskar skolan: nej

13:jag går i 9an: ja

14:jag har ljugit om min ålder: ja

15:folk har trott du är yngre/äldre: ja

16:jag har percat mej någon gång: ja

17:jag har hål i öronen: ja

18:jag Älskar att städa: nej

19:jag har gått om någon klass: nej

20:jag är Bästa på att stava?: nej

21:jag gillar både snabb och lugn musik?: ja

22:jag gillar klasisk musik: nee

23:jag kan säga hej på 5 spåk: ja

24:jag kan flytande engelska: nej

25:jag har mer en 10 kusiner: ja

26:jag är rädd för sengångare: ja

27:jag är rädd för katter: ja

28:jag är rädd för spindlar: ja

29:jag är rädd för hundar: nej!?

30:jag heter Ebba Åsa Johanna Esaiasson: ja


Puss på Er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback