Romme

HEEEJ BLOGGEN!

igår gick jag upp kl 5, för att packa klart alltting osånt, emh sen kom jag till skolan typ
10 i 6 och så satt jag med grett på buss-resan, som sagt det tog ju 4 timmar
att åka, men det är inte så farligt :) först satt jag och grett och pratade sen
somna jag mot fönstret och grett på mej sen vakna jag lite och grett låg
med huvudet på en bricka såg ganska roligt ut ((haha)) ahja sen somna
jag igen och vakna när det var 2 timmar kvar :), och grett var vaken
men det ända< han sa var att han var hungrig, sen prata vi lite och han sa att
han hade åkte skidor en gång men han ramlade bara haha, ah så sa han
att han ville åka gröna backen jag bah a, okej, sen kollade vi på typ en japansk
sckräk-film, oså kom det en orm och åt upp en råtta och grett skreck i hela bussen
hahaha, alla kollade :D ,,, sen när vi kom fram fick
vi våra nummer och mitt var 1013 grett 1014 och osv oså fick vi våra åk pass
så vi kunde åka lyftar :), emmh, sen såh skulle vi hämta skidorna det tog typ 20 min
innan vi var klara, för grett hade glömt att borsta tänderna hemma i morse,
så han tog med tandborste och tandkräm, så han borsta tändrena, i
masäckstugan :) onödigt men jaja grett är ju grett hehe,
sen så när vi var klara skulle vi åka grön backe jag bah: vi kanske ska åka knatte-banan
om du inte vet hur bra du är, an bah, nee grön bana, jag bah vi kan ju åka knapplyftarna,
han bah neee grön bana den sittlyften.. jag bah okkej,
så åkte vi upp med en 6 sittslyft, sen när vi kom upp undra han vart vi skulle åka men
det är bara att följa gröna 24 eller gröna 25 så vi åkte 25an först, och där kom vi ju fram
till att grett inte kunde STANNA. så han liksom flög ner och iväg för han kunde nte stanna eller svänga han kunde inte åka skidor jag försökte hjälpa honom men han ville inte ha hjälp,, haha ahja sen blev
han ganska sur för han kunde inte stanna så hanm gick ner för resten av backen, ojag åkte ner
sen en halvtimme senare typ ringer grett till mej och säger:( jag har tappat bort mej)) kom o hjälp mej))
så jag åkte upp jag fick åka 3 gånger 3 backar men hitta han inte, så jag frös igäll så jag åkte
till massäcksstugan och åt lite osnt sen efter en timme ringer grett och bah (( HEj vart är du? ,,...
Jag bah: jag är nere vi massäckstugan vart är du..? HAN bah (( jag är på resturang,, jag bah vah?? han bah
jag skulle bah säga det.. jag bah aha okej, sen åkte jag en blå backe osen en svart, den var inter svår men den var ju stup-rakt ner så den var svin LÄSKIG! .. men jag klarade ju mej hehe

ahja sen efter det träffade jag på malin och gabbe och kaiser och grett så åkte jag med dem en gåpng knatte banan den var DÖÖÖ TRÅKIG... sen åkt vi en röd backe kaiser ville åka en blå emn det blev röd,
först väntade jag tills alla hade åkte för alla åkte ju ploggen,
det tar väldigt sagta sen åkte jag men jag kom ändå ner först.. sen treffa jag oskar så jag åkte med han och Love och micke isst,.. men då åkte vi svarta backar ((min favoriter... hhehe, jaa, sen så åkte oskar och love störtlopp ner hela svart backern men asså jag vågar verkligen intre det hehe. så jag åkte lite saktare i början sen stört :) för jag vill gärna se baken innan jag åker annars dör jag.. ahja sen åkte juag hela degen osv...

sen åkte vi hem vid 4 tiden  kom hem vi 8 tiden :) ojag var dööö trött igår,
sen idag vet jag inte riktigt vad som händer, kl är 11:34 nu jag har nyss målat listerna igen,
såh sen kanske det blir modell-fabriken sen, nu ivilket fall ska jagstäda mitt rum lite eller
haha bära ut målar sakerna då jag har ju inte direkt många grejer här inne men ah,.
jag bloggar sen pussili puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback