så jävla DÅLIGT !

jag vaknar och är as glad så kommer farsan in (hej, jag ska måla))) så går han in och gör det säger till mej
plocka upp dina grejer från golvet, jag säger snart... så kommer morsan: jag ska ducha ,,,
sen  säger farsan igen plocka upp dina grejer EBBBA! jag säger jag ska lyssna på musik först!
så sätter j på en låt och sjunger lite! man märker ju att farsan är på dåligt humör så jag, typ något sä här
har du inte ätit frukodt!?, han bah jag har det och jag var på glatt humör!
jag bah aaha det märks inte.,, han bah sur,... han säger tiöll mej 5 gånger eller ngt jag säger jaja snart,,.
sen Går han ner smäller min dör, som han brukar göra när han går ut ur mitt rum när han är arg....
så kommer mamma in osäger hur går det, jag sitter oc sunger papap kommer upp OCH KASTAR jävla
pensel i golvet! och SÄGER DET HÄR GÅR INTE! HOMN HJÄLPER OINTE TILL
FAST JAG SAGT DET MASSOR MED GÅNGER!.... SEN GÅR  han eller springer typ iväg ojag typ skriKER SLUTA!!
opch mamma går som vanligt över på farsans sida OCH bah : VAFFAN HÅLLER DU PÅ MED! hjälp till då..
jag var i duchen och när jag kommer ut sitter du forfarande kvar! OJAG ORKAR INTE MED ATT NI VILL
VA SÅ JÄVBLA ELAKA! JAG BLIR FAN AS LEDSEN FYFAN JAG HAR ALLTID HAFT RESPEKT FÖR DEJ FARSAN
MEN,. VAFFAN SKA JAG HA DET FÖR. DU BETER DEJ SOM EN 2ÅRING.
jag tycker du är dålig.. jag skulle ha det så jävla mycket bätre hos foster-familj.
JAG menar det dså jävla mycket.. ni blir ju arga för inget ting och ni lägger alltid över eran jävla ilska
på mej så jag mår dåligt Och jag får värsta dåliga betygen PÅ grund ava att ni gör så jag mår skit.
erat fel! jag kommer aldrig aldrig att bry mej mer. jag vill inte se er mer.
gå och älska ert första barn skit i mej fyfan....

Kommentarer
Emma säger:

<3

2012-02-05 | 11:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback