göteborg-Partile-mölndal

heejsan!
jag kom hem från göteborg idAG :) jag åkte i fredags på morgonen :)
eehm nu har mitt löshår kommit men det är hos frida, men jag hoppas jag får det innan skolan börjar.
eeeeeeeeeeh nyår var inte så jätte  rolig, vi var i mölndal det var ju kul att träffa lite släkt men
jag var så trött och hade ont i magen oså satt jag o läste nästan hela tiden, jag gissar att
nästan alla andra festade , men inte jag :/ eeh och pluss att jag missade när vi skulle skuta upp fyverkier för jag stog på deras alltan och fotta göteborg som man såg därifrån, dem bor så här
på ett berg oså a ser man mycket av gbg, så ah sen  nästa dag åkte vi till partile igen och fick träffa lite
släkt igen från (pappas sida) det var min kusin hans fru och barn )) (( sen ulf-kusin med Lina-kusins -sambo..
och kusin kristina som bor i stockholm ).. osen dem vi var hos min faster karin och min in gifta farbror calle
ehm, ah sen nästa dag var jag hemma hos min faster bara hade väldigt ont-i huvudet, och min brosa
påstog att han var sjuk. men det var han inte -.- ,, min morsa oxh farsa åkte till landet i ((åsa)) och sen till
farmor och farfar osen till ngn affär oså köpte dem den japanska såsen BULLDOG! den är as god!
Älskar den <3
osen nu är jag hemma tog väl 4 timmar eller mer attt komma hem :)

osen nu på kvällen ska det komma en orkhan)) i göte--borg och det orsakar översvämningar ,, och billar som blåser av broar så därför åkte vi hem idag för att inte blåsa i väg eller ngt  imorgon , och orkhanen ska eller kommer komma hit till norrköping så det kan komma snö-storm,, eller det ska bli snö-storm imorgon,
men jag har ganska svårt att tro det för just nu så regnar det utanför mitt fönster och det är +-grader
men men får väl se i morgon kväll :) puss hej <3
bjuder på en gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback