regn regn ooooch REGN

Nemen tjena,
sitter hör i min stuga och tråkar, ooch fanny ritar på min dator ;pp meeeen ahja
igår och idag har det regnat, hela tiden, typ uppbehåll i 15 min så man hinner ut o gå en svång med valpen
meen jau, fanny har blivit sjuk stackarn och får dricka medecin usch , mea hoppas det blir bättre snart<3
meeen iallafall, vi ska nog kolla på film sen senare ikväll, idag har vi kollat på film hela dagen, så inget speciellt,
 
hehe, iallafall pratade med min lill kusin Elin igår vi 3 kanske ska åka till liseberg nästa vecka,
och ag o fanny åker nog kanske till ullared någon gång denna vecka :),,,,,,,,,,,,,,,, sååå men
ahja oooch jag vet inte när jag kommer hem till norrköping, men någon gång i slutet av agusti blir det ;)
ooosså  blir det ju kalas hos moster någon gång nästa vecka tror jag ,, ellööör typ den 16 eller 17 juli.
men nu ska jag göra något, inte vet jag ,, men ni får ha det så bra oc vi hörs puss och hej...
 
P.S ni som kanske försökt n mej på min mobil, ni ska veta att jag har tappat
bort den, jag har inte hittat den på 7 dagar nu :( men jag skriver om jag have find (den) ;)
 
 
bjuder ppå en bild på mej och min mupp <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback