godmorgon!

tjjjeeenare!

idag tror jag det kommer bli en jävligt varm dag,
för det är as stark sol och klar blå himmel, och det blåser inte ett skit,
så kanske drar ner till stranden senare och solar,
annars så på fredag kommer min brosa ner en vecka ¨sådär, och på  lördag
kommer anna molly och selma, och håkan han har precis landat här i svergie den dagen
från japan.... iallafall så kommer dom, och sen på måndag åker anna och evn, molly,och mamma
och då kommer ..massor av pappas kompisar ner, och så är axel och selma och jag & Håkan & pappa och hans kompisar
sen kanse molly, vet inte en ;),, osen åker molly & h& pappas kompisar hem, och då kommer Fanny hit, så det
blir ju fullt hus hela tiden, meeen det är en vecka kvar tills fanny kommer :( saknar min bebbiiiis så mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback