jaaaaauuuww

hejsan!
sitter på min säng i åsa nudå! JAG 'ÄR as trött!, men vakna ganska sent idag, klockan
07:30 :) jag kan säga att det är mycket bättre en att bli väkt klockan 05:30 ;) iiaallafall
vi åkte hit i torsdag, jag han inte blogga då, och igår var det midsommar och idag är dagen
efter midsommar,,, och nu har alla gått o lagt sej, förutom jag som sitter med den nya datorn
och tar kort hihi ;) hoppas pappa lämnar kvar den här datorn på landet :)) hoppas jaaaaaag
av hela mitt hjärta <3
men idag bada jag i havet as skönt ;) <3 men nu ska jag visa vad ful jag är
hehehehehehehehehe höhö




så  nu fick ni se 3 knäppa mupp-bilder på mig :p men nu ska jag sova kommer säkert bli väkt av valpen tidigt imorgon :s   SOOOOV GOTTTT VAKNA TORT ;)

Kommentarer
emma säger:

snygging du!! =D <3

Svar: duuu 'ärr <3
Ebba .E

2012-06-24 | 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback