and just walking,.

idag, såå blev jag väckt kl halv 7 kände bara, att jag ville sova så jag somna om, skönt som yeh,,
ahja har ju bara vart med min valp hela dagen idag, så ah inget har hänt typ, nu har jag precis duschat,
och melker får sova i sin bur inatt, vill inte ha någon olika i min säng, så jaopp, han vakna medans jag stog i duschen, så kom jag in så sitter han och vrål gnäller, för han är ensam, men nu lekar han med sin
lilla  blå anka, men ahja ska sova nu, till skolavalsutningen imorn  puss oo hej
Bjuder på en snygg bild på min älskling ;) <3


Kommentarer
Nathalie Pirttijärvi säger:

haha ''vi är ju söta tillsammans''

har du gått och blivit lebb gumman? ;D

Svar: jag har alltid vart kä i dej stumpan ;) <3
Ebba .E

2012-06-15 | 00:15:59
Bloggadress: http://nathalielinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback